Ganxet !!!

6 nov 2013
Aaaaiiiixxxx... que contenta que estic! he fet el meu primer gorro (capell, si ho vull dir correctament) de ganxet!!!!!
L'he fet per la Gina, és molt senzillet i "resultón". De fet l'he improvisat sobre la marxa.
Vaig començar amb punt alt i després vaig seguir amb punt baix i un parell de voltes de colors. Per rematar, una bonica flor.

Ja que hi era, li he fet també un turbant a conjunt. Així podrem triar que posar.

Aquí us deixo unes fotos del producte final i la model. ;)






La llana de color gris que he utilitzat pel gorro i turbant és la llana Woolly de DMC (num. 114) i les altres dues són Katia (crec que és cotó).

Espero que us agradi. Jo he gaudit molt fent-lo i ja en preparo un altre pel meu home...

Un petó i gràcies!!!!




2 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus